יזם לתמ"א 38 בתל אביב

תמ”א 38 הינה אוסף תקנות אשר תפקידן העיקרי הינו טיפול בסיכונים הנובעים מרעידות אדמה.לאורך השנים נכללו בתמ”א תיקונים ושינויים שונים  המסייעים לפרויקטים רבים להתפתח ולהתממש. עובדה זו גרמה לחברות הן גדולות ובינוניות והן קטנות להיכנס לתחום ולהתמחות בו.

כיום ישנם למעלה מעשרות יזמים וחברות בנייה המעוניינים להוציא לפועל תכניות שיפוצים לבניינים ישנים בתמורה לזכויות בנייה על הדירות החדשות אשר עתידות להיבנות במסגרת הפרויקט.

מי הם היזמים?

היזמים הפועלים בשוק נחלקים לשני קבוצות: חברה יזמית קבלנית או חברה יזמית בלבד.

  • חברה יזמית קבלנית – זוהי חברה המחזיקה בצוותי עבודה או במנהלי עבודה. בנוסף לביצוע היזמות החברה הינה קבלנית המעסיקה את המנהלים ו/או את הפועלים.
  • חברה יזמית בלבד – זוהי חברה המורכבת ממהנדסי בניין ואחראית על הפן היזמי ועל ניהולו של הפרויקט ברמת הביצוע. חברה יזמית בלבד שוכרת קבלני משנה לביצוע העבודות השונות או קבלן מפתח, כאשר היא מנהלת אותם ומפקחת על עבודתם.

מהות תפקיד היזם בפרויקט

תפקיד החברה היזמית הינו לגרום לפרויקט להתרחש באופן הטוב ביותר.

החברה היזמית מקבלת פנייה מבעלי הדירות ומבצעת עבורם בדיקה מהירה על מנת לדעת האם ניתן להתקדם לבדיקה המקיפה יותר או האם צריך להמתין לעדכונים בחוק.

הבדיקה המעמיקה כוללת ניתוח ולמידת כל הפרטים הנדרשים לצורך הפקת הצעת התקשרות. בשלב הבא מתקיימת פגישה עם בעלי הדירות בה מציגה החברה היזמית את ההצעה.

לאחר שנחתם חוזה, מגבשת חברת היזמות את צוות היועצים ומתחילה למעשה את התהליך לקבלת היתר הבנייה. סיום הפרויקט מתבצע לאחר שנת בדק וקבלת אישור ממפקח הבנייה של בעלי הדירות שכל הליקויים תוקנו.

לשדרג את דירת המגורים עם יזמים לתמ"א 38 בתל אביב של קבוצת חכשורי

קבוצת חכשורי הינה חברה יזמית להנדסה ובנייה המחזיקה תחתיה את כל צוות העובדים הדרוש להצלחת הפרויקט החל מאיתור הפרוייקט, חתימת חוזה, תהליך קבלת ההיתר ועד לביצוע הפרוייקט ואכלוסו בפועל.

היזמים של חכשורי בעלי ניסיון וידע מקצועי עשיר הזוקפים לזכותם למעלה מעשרות פרויקטים מוצלחים של תמ”א 38 בתל אביב.

חכשורי מזמינה אתכם להצטרף להצלחה ולהבטיח לעצמכם מגורי איכות לחיים!

לפרטים נוספים
אודות הליכי תמ"א 38
צרו איתנו קשר עוד היום