בית צמוד קרקע זה קבוצת חכשורי

חולמים על בית פרטי משלכם צמוד קרקע? אצלנו בחברת חכשורי-הום קלאב, תוכלו למצוא את המענה המקצועי המורחב ביותר לצורך הגשת חלומכם, החל משלבי התכנון, הביצוע והפיתוח ועד מסירת מפתח.
על אף היקפי ומימדי הבנייה לגובה במדינת ישראל במהלך השנים האחרונות ועל אף הקמתן של מאות מגדלי יוקרה למגורים בערים הגדולות, בית פרטי צמוד קרקע עדיין נחשב לאלטרנטיבה המועדפת לגידול משפחה עם ילדים ועבור מאות אלפי ישראלים הוא היה ונותר החלום האולטימטיבי למגורי איכות בישראל.

בנייה צמודה קרקע – רקע כללי

המאפיינים של בניה צמודה קרקע  שונים במהותם מבניה לגובה תוך התייחסות למרכיבים כמו בעלות על הקרקע, אנשי המקצוע בפרויקט ותכנון הנכס.

קרקע חקלאית – בניה צמודת קרקע מחייבת רכישה של מגרש או קרקע חקלאית שעליה יבנה הנכס. בבניה לגובה למשל, יש בעלות חלקית על הקרקע, אם בכלל.

אנשי המקצוע בפרויקט – אנשי המקצוע שלוקחים חלק בפרויקט של בניה צמודת קרקע הם שונים במקצת מאנשי מקצוע שלוקחים חלק בפרויקט של בניה לגובה. הסיבה לכך היא שהיזם או הקבלן, כשמדובר בבניה לגובה, יתכנן את תצורת הבתים מראש ואילו בבניה צמודת קרקע, ניתנת לבעלים האפשרות לתכנן את הבית מראש. על כן, לפרויקט יצורפו אדריכלים, מהנדסים ועוד.

תכנון הנכס

ההבדל העיקרי בין המאפיינים של בניה צמודת קרקע למאפיינים של בניה לגובה הוא העובדה כי את הבניה צמודת הקרקע ניתן לתכנן מהבסיס.באופן זה ניתן לקבוע את גודלו של הבית, את מספר החדרים, את גודלם, את גודל הגינה ועוד.

קבוצת חכשורי – מתמחים בייזום, ניהול וביצוע פרויקטים למגורים בתחום הבנייה צמודה קרקע

אנחנו בחברת חכשורי הום קלאב, עוסקים ומתמחים בענף הנדל”ן למגורים מאז שנת 2007. לאורך השנים ביצענו עשרות פרויקטים למגורים בתחום הבניה צמודת הקרקע, ובין היתר יזמנו ניהלנו את פרויקט הרחבתו של היישוב הקהילתי אחוזת ברק שבעמק יזרעאל. במסגרת עבודות ההרחבה ביישוב היינו שותפים מלאים להרחבתם של 600 יחידות דירות שמתוכם אנו משווקים כיום את יחידות הדיור האחרונות ביישוב.

חולמים על בית פרטי צמוד קרקע משלכם? אנחנו כאן בשבילכם!
אצלנו בחברת חכשורי-הום קלאב, תוכלו למצוא את המענה המקצועי המורחב ביותר לצורך הגשת חלומכם ומעבר לבית פרטי צמוד קרקע משלכם. שירותי החברה חולשים על כל ההיבטים הנלווים להגשת החלום, החל משלב הייעוץ הראשוני בכל הנוגע לרכישת מגרשים וקרקעות לצרכי בנייה פרטית, דרך שלבי התכנון, הביצוע והפיתוח המיושמים על ידינו ועד למסירת מפתח.

פרוייקטים נוספים

לפרטים נוספים אודות היקף השירותים המוצעים על ידינו בתחום הבנייה הפרטית צמודת קרקע