מהי בנייה צמודת קרקע?

בנייה צמודת קרקע היא למעשה הגדרה כללית להליכי התכנון, הפיתוח והבנייה הנדרשים לצרכי הקמתם של מבני מגורים חד ו/או דו קומותיים על גבי השטח הנמצא בבעלותו המלאה של האדם המעוניין בכך. בנייה צמודת קרקע ידועה גם בשם המקצועי: בנייה פרטית וזאת מכיוון שרוב עבודות התכנון, הפיתוח והבנייה מיושמות לצרכי הקמתם של בתים פרטיים צמודי קרקע בבעלות פרטית.

מאפייני הבנייה

בנייה צמודת קרקע (בנייה פרטית) מיושמת כיום באמצעות שתי שיטות בנייה עיקריות, הראשונה, בנייה קונבנציונאלית באמצעות שלד בטון, והשנייה, שיטת הבניה הקלה באמצעות מגוון רחב של חומרי גלם המאפשרים הליכי בנייה מהירה ומודולארית. לכל אחת מהשיטות הנ”ל יתרונות וחסרונות משלה וכל אחת מהן חייבת להיות מותאמת לתנאי השטח ולהיתרי הבניה המוענקים לבעל השטח מטעם הועדה לתכנון ולבנייה המקומית.

בנייה צמודת קרקע משלב התכנון ועד מסירת מפתח

בנייה פרטית (צמודת קרקע) מורכבת ממספר שלבים שבכל אחד ואחד מהם נוטלים חלק אנשי מקצוע שונים העוסקים ומתמחים בשלבי הבנייה השונים, לרבות, אדריכלים ומהדסים האמונים על ההליך התכנוני של הבנייה וליווי הליכי הנפקת היתרי הבנייה, קבלני עפר ותשתיות האמונים על עבודות הפיתוח והתשתית, קבלני בנייה וביצוע האמונים על עבודות הבנייה השונות בפועל, יועצי תשתיות (אינסטלציה, חשמל, גז וכו) האמונים על חיבור המבנה לתשתיות וכדומה.

על מנת להבטיח לעצמכם הליכי בנייה צמודת קרקע שבסופם יעמוד לרשותכם מבנה מגורים תקני, איכותי ובטיחותי, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברת ניהול וביצוע פרויקטים המתמחה בענף הנדל”ן בכלל ובתחום הבנייה הפרטית צמודת הקרקע בפרט. שירותי החברה יעמדו לרשותכם לאורך כל שלבי התכנון, הפיתוח והבנייה, כאשר הערך המוסף של שירותים אלו טמון בעובדה שהם מאפשרים לכם ליהנות גם מהליכי  ניהול, פיקוח ובקרה על כל הנעשה באתר הבנייה.

חכשורי נדל”ן- מתמחים בבנייה צמודת קרקע

אנחנו בחברת הנדל”ן- חכשורי הום קלאב בע”מ, עוסקים ומתמחים בכל פתרונות השירות והבנייה הנדרשים לצרכי השלמתם של הליכי בנייה צמודת קרקע. השירותים המקצועיים שלנו ילוו אתכם לאורך כל שלבי התכנון, הפיתוח והבנייה מהיום הראשון ועד למסירת מפתח. לרשותנו, ניסיון רב שנים בתחום בנייה צמודה קרקע ומאחורינו מאות מבני מגורים פרטיים בכל רחבי הארץ.

השארת תגובה